Subscribe:

pondělí 25. června 2012

Welcome, welcome...

Vítejte na mém novém blogu, který se bude věnovat knihám. Bude to blog, na kterém budu publikovat pouze své recenze na knihy, které přečtu. Bohužel nemám tolik času, abych byla často na internetu a sledovala, kdy jaká kniha vychází a psala to na blog. Dříve jsem to tak dělala, publikovala jsem na blogu books-of-my-life.blogspot.com pod jménem Eby. Bohužel dnes už tolik času nemám, práce, škola... Blogování mě ale moc baví a to obzvlášť psaní recenzi, takže jsem to vyřešila alespoň takto. Nebudu ale publikovat pravidelně, protože absolutně nevím, kdy knihu stihnu přečíst, jestli za týden, dva... takže to bude opravdu takové nepravidelné.
A proč jsem si založila nový blog a nepokračuju na tom starém? Je to jednoduché, potřebuju změnu a tak jsem si řekla, že se změnou článků by mohla přijít i změna celkového názvu a vzhledu blogu a když už, tak začnu úplně od začátku a proto si měním i svou přezdívku z Eby na Lia. Je to asi zvláštní, ale když už udělám nějakou změnu, tak se vším všudy :)

Lia

0 komentářů:

Okomentovat