Subscribe:

neděle 12. srpna 2012

Recenze - Temná akademie:Vyvolení

Anotace:
Darkova akademie je škola jako žádná jiná! Každý semestr se stěhuje na nějaké nové úžasné místo a studují tu jen neuvěřitelně krásní a inteligentní mladí lidé. A čím více se toho nová zahraniční studentka Cassie Bellová o Akademii dozvídá, tím je zvědavější...
Jaká zlověstná tajemství střeží Vyvolení - skupina vybraných studentů, kteří se od nezasvěcených drží dál? Kdo je tajemný cizinec, který se v noci potuluje po chodbách? A co se doopravdy stalo před rokem, kdy tu za záhadných okolností zemřela studentka? Cassie zjišťuje, že vědět málo je sice nebezpečné, ale vědět příliš mnoho ji může zabít.

Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 256
Vazba: Brožovaná

Děj knihy se odehrává v Paříži, což je podle mě samotné velice krásné a kouzelné město. Paříž je jen jedno z mnoha dalších měst do kterého se Darkova Akademie přestěhovala. Tato škola je totiž velice zvláštní. Každý semestr se stěhuje na jiné místo. Páni, takovou školu bych brala, pokaždé v jiném státě, obcestovat svět. Darkova Akademie je úžasná a nádherná škola, honosné sídlo s krásnými obrazy, chodbami, ale hlavně pokoji. 

Hlavní postavou je Cassie Bellová, která vyrůstá v dětském domově, kde to nemá zrovna jednoduché a na Akademii se dostane díky stipeniu. Ovšem na Darkově akademii to ze začátku taky nemá jednoduché. Bohatí jí pohrdají, protože není z těch, kteří by nosili značkové oblečení, měli značkovou kosmetiku... Postupem času se ale začíná cítit líp a líp a na akademii zapadat a to taky díky své kamarádce a spolubydlící Isabelle. Isabellu jsem si velice oblíbila, byla to sice bohatá holka, ale úplně normální, peníze jí do hlavy nestouply, je ukecaná, prostě svá. 

Cassie mi jako postava opravdu sedla. Byla cílevědomá, milá a zvědavá, což se mi na ní opravdu líbilo, protože ve zvědavosti jsem jí opravdu podobná. Když nemůžu na něco přijít, snažím se jen abych na to přišla. A to samé byla Cassie, zvědavá až do morku kostí a za každou cenu na to musela přijít.

Vyvolení, kdo to vlastně je? Je to elita Akademie, studenti se k nim chtějí připojit. Pro některé je to svým způsobem otázka života a smrti. Učitelé jako by se jich báli. A právě o nich se chce Cassie dozvědět co nejvíce. Pak se jí naskytne skvělá možnost. Chtějí ji přijmout mezi sebe. Chce se ale mezi ně vlastně Cassie dostat? Toť záludná otázka.
Ranjit je další postavou, která se v knize vyskytuje. Patří mezi Vyvolené, ale je tak trochu jiný. Není tak namyšlený, sebestředný... Navíc ho ke Cassie něco neodolatelně přitahuje. Ranjit je dost zajímavý a tajemný.

Já osobně jsem se na knížku moc těšila. Viděla jsem ji už před rokem, ale anglicky až tak dobře neumím, takže jsem jen doufala, že knihu vydají i u nás. 


Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.

Lia

0 komentářů:

Okomentovat